I wore: skinny jeans, GAP; marinière, COS; wool jacket, Marella; slippers, Charles Philip Shanghai; pearls necklace, from my mum; watch, courtesy of Daniel Wellington; bag, Reed Krakoff; sunglasses, courtesy of Pollipo’.
La marinière in versione autunnale per me è assolutamente décontracté, classica divisa del week end da indossare con i jeans (o un paio di pantaloni dal taglio maschile) e una giacchina di lana.
Questa a righine sottili l’ho scovata nello store parigino di COS in super saldo e mi ha accompagnata fedelmente per tutta la mia estate canadese.
Le foto di oggi sono state scattate nell’incantevole cornice del Castello di Petroia, poco distante da Gubbio, dove io e il Signor G. abbiamo appena trascorso un week end davvero inusuale che non vedo l’ora di condividere con voi!
When Autumn comes I like wearing the marinière in a very easy way: with jeans (or wide leg trousers), wool jacket and comfy shoes.
I bought this one in the parisian store of COS and I wore it very often also during my Canadian Summer.
We took this pictures in the beautiful setting of Castello di Petroia, near Gubbio, where my husband and I spent a lovely week end that I will share with you very soon.